Marknadens största urval
Snabb leverans

Strategic Perspectives in Destination Marketing

Om Strategic Perspectives in Destination Marketing

Presents research on the methods and applications of branding in the tourism, travel, and hospitality industry sectors. The book explores the socio-economic, environmental, and technological impacts of tourism through various regional-focused empirical studies and contemporary discussions.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781522588092
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 411
  • Utgiven:
  • 14. december 2018
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 22. september 2025

Beskrivning av Strategic Perspectives in Destination Marketing

Presents research on the methods and applications of branding in the tourism, travel, and hospitality industry sectors. The book explores the socio-economic, environmental, and technological impacts of tourism through various regional-focused empirical studies and contemporary discussions.

Användarnas betyg av Strategic Perspectives in Destination Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Strategic Perspectives in Destination Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.