Marknadens största urval
Snabb leverans

Strategic Marketing Management

- A Process Based Approach

Om Strategic Marketing Management

Integrates Marketing with other aspects of Management such as strategy, organisational theory, strategic financial management and management accounting, HRM, information systems, corporate image and communications, operations management and logistics. This title draws heavily on Business Process Re-engineering (BPR).

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781844800001
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 512
  • Utgiven:
  • 18. november 2009
  • Utgåva:
  • Mått:
  • 195x260x23 mm.
  • Vikt:
  • 1066 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 20. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Strategic Marketing Management

Integrates Marketing with other aspects of Management such as strategy, organisational theory, strategic financial management and management accounting, HRM, information systems, corporate image and communications, operations management and logistics. This title draws heavily on Business Process Re-engineering (BPR).

Användarnas betyg av Strategic Marketing Management



Hitta liknande böcker
Boken Strategic Marketing Management finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.