Marknadens största urval
Snabb leverans

Strategic Innovative Marketing and Tourism in the COVID-19 Era

- 9th ICSIMAT Conference 2020

Om Strategic Innovative Marketing and Tourism in the COVID-19 Era

This book presents the latest findings of researchers from around the globe who presented their work at the 9th International Conference on Strategic Innovative Marketing and Tourism in the Covid-19 era.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783030661533
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 240
  • Utgiven:
  • 16. februari 2021
  • Utgåva:
  • 12021
  • Mått:
  • 155x235x0 mm.
  • Vikt:
  • 454 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 19. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Strategic Innovative Marketing and Tourism in the COVID-19 Era

This book presents the latest findings of researchers from around the globe who presented their work at the 9th International Conference on Strategic Innovative Marketing and Tourism in the Covid-19 era.

Användarnas betyg av Strategic Innovative Marketing and Tourism in the COVID-19 Era



Hitta liknande böcker
Boken Strategic Innovative Marketing and Tourism in the COVID-19 Era finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.