Marknadens största urval
Snabb leverans

Strategic Innovative Marketing and Tourism

- 7th ICSIMAT, Athenian Riviera, Greece, 2018

Om Strategic Innovative Marketing and Tourism

Among the areas covered are product and brand management, strategic marketing, B2B marketing and sales management, international marketing, business communication and advertising, digital and social marketing, tourism and hospitality marketing and management, destination branding and cultural management, and event marketing.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783030124526
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 1330
  • Utgiven:
  • 4. juli 2019
  • Utgåva:
  • 12019
  • Mått:
  • 155x235x0 mm.
  • Vikt:
  • 2428 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Strategic Innovative Marketing and Tourism

Among the areas covered are product and brand management, strategic marketing, B2B marketing and sales management, international marketing, business communication and advertising, digital and social marketing, tourism and hospitality marketing and management, destination branding and cultural management, and event marketing.

Användarnas betyg av Strategic Innovative Marketing and Tourism



Hitta liknande böcker
Boken Strategic Innovative Marketing and Tourism finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.