Marknadens största urval
Snabb leverans

Specialty Retailers -- Marketing Triumphs and Blunders

Om Specialty Retailers -- Marketing Triumphs and Blunders

Michman and Mazze present five key variables that retailing executives in nine specialty businesses must understand and work with, to gain and sustain competitive advantage in their competitive environments.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781567203424
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 280
  • Utgiven:
  • 28. februari 2001
  • Mått:
  • 229x152x19 mm.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. december 2024

Beskrivning av Specialty Retailers -- Marketing Triumphs and Blunders

Michman and Mazze present five key variables that retailing executives in nine specialty businesses must understand and work with, to gain and sustain competitive advantage in their competitive environments.

Användarnas betyg av Specialty Retailers -- Marketing Triumphs and Blunders



Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.