Marknadens största urval
Snabb leverans

Spatiotemporality and cognitive-semiotic perspectives on corporate discourse for the web

Om Spatiotemporality and cognitive-semiotic perspectives on corporate discourse for the web

The book proposes a multi-perspective analytical model for the understanding of corporate identity meanings embedded in the historical discourse for webpages. The suggested theoretical framework conflates methodological perspectives derived from Discourse Analysis, Multimodality and Cognitive Linguistics.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783631628812
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 202
  • Utgiven:
  • 12. september 2013
  • Utgåva:
  • Mått:
  • 156x218x17 mm.
  • Vikt:
  • 374 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. december 2024

Beskrivning av Spatiotemporality and cognitive-semiotic perspectives on corporate discourse for the web

The book proposes a multi-perspective analytical model for the understanding of corporate identity meanings embedded in the historical discourse for webpages. The suggested theoretical framework conflates methodological perspectives derived from Discourse Analysis, Multimodality and Cognitive Linguistics.

Användarnas betyg av Spatiotemporality and cognitive-semiotic perspectives on corporate discourse for the web



Hitta liknande böcker
Boken Spatiotemporality and cognitive-semiotic perspectives on corporate discourse for the web finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.