Marknadens största urval
Snabb leverans

Social Media Management

- Technologies and Strategies for Creating Business Value

Om Social Media Management

This undergraduate textbook adopts the perspective of organizations - not individuals - and clarifies the impact of social media on their different departments or disciplines, while also exploring how organizations use social media to create business value.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783319219899
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 250
  • Utgiven:
  • 24. september 2015
  • Utgåva:
  • 12016
  • Mått:
  • 161x243x22 mm.
  • Vikt:
  • 580 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 10. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Social Media Management

This undergraduate textbook adopts the perspective of organizations - not individuals - and clarifies the impact of social media on their different departments or disciplines, while also exploring how organizations use social media to create business value.

Användarnas betyg av Social Media Management



Hitta liknande böcker

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.