Marknadens största urval
Snabb leverans

Social Media Influencing in The City of Likes

Om Social Media Influencing in The City of Likes

Providing a much-needed de-Westernising perspectives of Dubai's social media influencing industry within the broader context of global platform capitalism, Zoe Hurley offers an important contribution to the field of social media through illustrating visible economies in a city circuited by social media influencing.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781802627565
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 184
  • Utgiven:
  • 27. januari 2023
  • Mått:
  • 157x15x235 mm.
  • Vikt:
  • 428 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande

Beskrivning av Social Media Influencing in The City of Likes

Providing a much-needed de-Westernising perspectives of Dubai's social media influencing industry within the broader context of global platform capitalism, Zoe Hurley offers an important contribution to the field of social media through illustrating visible economies in a city circuited by social media influencing.

Användarnas betyg av Social Media Influencing in The City of Likes



Hitta liknande böcker
Boken Social Media Influencing in The City of Likes finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.