Marknadens största urval
Snabb leverans

Social Marketing

Om Social Marketing

The techniques and tools of marketing have been making steady inroads into the nonprofit and public sector. Ewing presents five research and theory articles that explore the role of marketing in causing social change. Michael Ewing is Professor of Marketing, at Monash University, Melbourne, Australia.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780789017178
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 100
  • Utgiven:
  • 25. juli 2002
  • Mått:
  • 148x210x0 mm.
  • Vikt:
  • 190 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 31. juli 2025

Beskrivning av Social Marketing

The techniques and tools of marketing have been making steady inroads into the nonprofit and public sector. Ewing presents five research and theory articles that explore the role of marketing in causing social change. Michael Ewing is Professor of Marketing, at Monash University, Melbourne, Australia.

Användarnas betyg av Social Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Social Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.