Marknadens största urval
Snabb leverans

Social Brand Management in a Post Covid-19 Era

Om Social Brand Management in a Post Covid-19 Era

This book discusses how the Covid-19 pandemic changed the way consumers relate with brands and how brands can reinvent, improve, or optimize themselves to meet new needs, expectations, and preferences of consumers.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032465739
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 68
  • Utgiven:
  • 29. november 2024
  • Mått:
  • 138x216x0 mm.
  • Vikt:
  • 140 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Kan förbeställas
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Social Brand Management in a Post Covid-19 Era

This book discusses how the Covid-19 pandemic changed the way consumers relate with brands and how brands can reinvent, improve, or optimize themselves to meet new needs, expectations, and preferences of consumers.

Användarnas betyg av Social Brand Management in a Post Covid-19 Era



Hitta liknande böcker
Boken Social Brand Management in a Post Covid-19 Era finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.