Marknadens största urval
Snabb leverans

Service Quality in Leisure, Events, Tourism and Sport

Om Service Quality in Leisure, Events, Tourism and Sport

This enhanced new edition addresses key points and principles of managing service quality across the sector. It considers the underpinning theory of service quality, informs the reader of the practical application of service quality management tools and techniques in the leisure and tourism industry and is fully illustrated with case-studies.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781780645452
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 322
  • Utgiven:
  • 20. december 2016
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 190x246x20 mm.
  • Vikt:
  • 880 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 6. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Service Quality in Leisure, Events, Tourism and Sport

This enhanced new edition addresses key points and principles of managing service quality across the sector. It considers the underpinning theory of service quality, informs the reader of the practical application of service quality management tools and techniques in the leisure and tourism industry and is fully illustrated with case-studies.

Användarnas betyg av Service Quality in Leisure, Events, Tourism and Sport



Hitta liknande böcker
Boken Service Quality in Leisure, Events, Tourism and Sport finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.