Marknadens största urval
Snabb leverans
Om Sensory Marketing

The book covers the ongoing shift from mass-marketing and micro-marketing to sensory marketing in terms of the increased individualization in the contemporary society. It shows the importance in reaching the individuals' five senses at a deeper level than traditional marketing theories do.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780230576575
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 183
  • Utgiven:
  • 21. maj 2009
  • Mått:
  • 167x242x17 mm.
  • Vikt:
  • 432 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. december 2024

Beskrivning av Sensory Marketing

The book covers the ongoing shift from mass-marketing and micro-marketing to sensory marketing in terms of the increased individualization in the contemporary society. It shows the importance in reaching the individuals' five senses at a deeper level than traditional marketing theories do.

Användarnas betyg av Sensory Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Sensory Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.