Marknadens största urval
Snabb leverans

Selling the Air

- A Critique of the Policy of Commercial Broadcasting in the United States

Om Selling the Air

In this study of the laws and policies associated with commercial radio and television, the author shows that government regulation creates rather than intervenes in the market. It shows that liberal marketplace principles have come into contradiction with themselves.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780226777221
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 352
  • Utgiven:
  • 24. juni 1996
  • Mått:
  • 15x23x1 mm.
  • Vikt:
  • 510 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Selling the Air

In this study of the laws and policies associated with commercial radio and television, the author shows that government regulation creates rather than intervenes in the market. It shows that liberal marketplace principles have come into contradiction with themselves.

Användarnas betyg av Selling the Air



Hitta liknande böcker
Boken Selling the Air finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.