Marknadens största urval
Snabb leverans

Self-Reference in the Media

Om Self-Reference in the Media

Explores the semiotic foundations of reference and self-reference. This title focuses on the transdisciplinary context of self-reference within postmodern culture and examines original studies from the worlds of print advertising, photography, film, television, computer games, media art, web art, body art, and music.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783110194647
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 351
  • Utgiven:
  • 23. oktober 2007
  • Mått:
  • 166x243x24 mm.
  • Vikt:
  • 666 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Self-Reference in the Media

Explores the semiotic foundations of reference and self-reference. This title focuses on the transdisciplinary context of self-reference within postmodern culture and examines original studies from the worlds of print advertising, photography, film, television, computer games, media art, web art, body art, and music.

Användarnas betyg av Self-Reference in the Media



Hitta liknande böcker
Boken Self-Reference in the Media finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.