Marknadens största urval
Snabb leverans

Scientific Advertising

Om Scientific Advertising

A founding father of modern advertising discusses the lure of telling a story, use of headlines and art, the power of specificity, and the value of samples and testing campaigns.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780486836058
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 112
  • Utgiven:
  • 31. oktober 2019
  • Mått:
  • 124x199x7 mm.
  • Vikt:
  • 128 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 2. december 2024

Beskrivning av Scientific Advertising

A founding father of modern advertising discusses the lure of telling a story, use of headlines and art, the power of specificity, and the value of samples and testing campaigns.

Användarnas betyg av Scientific Advertising



Hitta liknande böcker
Boken Scientific Advertising finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.