Marknadens största urval
Snabb leverans

Routledge International Handbook of Emotions and Media

Om Routledge International Handbook of Emotions and Media

Leading experts from across the globe explore cutting-edge research on the role of emotion in selecting and processing media contents, the emotional consequences of media use, emotions in political communication and persuasion, as well as emotions in digital, interactive, and virtual encounters.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138610491
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 340
  • Utgiven:
  • 10. november 2021
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 174x246x0 mm.
  • Vikt:
  • 798 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 25. mars 2025

Beskrivning av Routledge International Handbook of Emotions and Media

Leading experts from across the globe explore cutting-edge research on the role of emotion in selecting and processing media contents, the emotional consequences of media use, emotions in political communication and persuasion, as well as emotions in digital, interactive, and virtual encounters.

Användarnas betyg av Routledge International Handbook of Emotions and Media



Hitta liknande böcker
Boken Routledge International Handbook of Emotions and Media finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.