Marknadens största urval
Snabb leverans

Roles, Trust, and Reputation in Social Media Knowledge Markets

- Theory and Methods

Om Roles, Trust, and Reputation in Social Media Knowledge Markets

Roles, Trust and Reputation in Social Media Knowledge Markets will discuss some of the emerging trends in defining, measuring and operationalizing reputation as a new and essential component of the knowledge that is generated and consumed online.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783319054667
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 198
  • Utgiven:
  • 16. september 2014
  • Utgåva:
  • 2015
  • Mått:
  • 163x242x17 mm.
  • Vikt:
  • 464 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 19. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Roles, Trust, and Reputation in Social Media Knowledge Markets

Roles, Trust and Reputation in Social Media Knowledge Markets will discuss some of the emerging trends in defining, measuring and operationalizing reputation as a new and essential component of the knowledge that is generated and consumed online.

Användarnas betyg av Roles, Trust, and Reputation in Social Media Knowledge Markets



Hitta liknande böcker
Boken Roles, Trust, and Reputation in Social Media Knowledge Markets finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.