Marknadens största urval
Snabb leverans

Rethinking Prestige Branding

- Secrets of the Ueber-Brands

Om Rethinking Prestige Branding

Examine the successful developments and promotion of prestige brands in the luxury industry, gaining insight into not just into how they're sold, but how consumers respond to them.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780749470036
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 272
  • Utgiven:
  • 3. maj 2015
  • Mått:
  • 233x158x16 mm.
  • Vikt:
  • 434 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Rethinking Prestige Branding

Examine the successful developments and promotion of prestige brands in the luxury industry, gaining insight into not just into how they're sold, but how consumers respond to them.

Användarnas betyg av Rethinking Prestige Branding



Hitta liknande böcker
Boken Rethinking Prestige Branding finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.