Marknadens största urval
Snabb leverans

Reputation Transfer to Enter New B-to-B Markets

- Measuring and Modelling Approaches

Om Reputation Transfer to Enter New B-to-B Markets

An increasing number of products and services are not differentiated by inherent features, but by the vendors, particularly their reputation and marketing commu- cation.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783790828115
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 229
  • Utgiven:
  • 1. mars 2012
  • Utgåva:
  • 2010
  • Mått:
  • 155x235x13 mm.
  • Vikt:
  • 454 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Reputation Transfer to Enter New B-to-B Markets

An increasing number of products and services are not differentiated by inherent features, but by the vendors, particularly their reputation and marketing commu- cation.

Användarnas betyg av Reputation Transfer to Enter New B-to-B Markets



Hitta liknande böcker
Boken Reputation Transfer to Enter New B-to-B Markets finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.