Marknadens största urval
Snabb leverans

Reputation Management

- The Future of Corporate Communications and Public Relations

Om Reputation Management

The book aims to give senior executives and communications professionals a guide to the importance of reputation (in terms of how positively or negatively an organisation is perceived by stakeholders such as employees, customers and members of the media), and inspire their thinking in managing reputation.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781787566101
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 312
  • Utgiven:
  • 21. december 2018
  • Mått:
  • 137x205x22 mm.
  • Vikt:
  • 444 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Reputation Management

The book aims to give senior executives and communications professionals a guide to the importance of reputation (in terms of how positively or negatively an organisation is perceived by stakeholders such as employees, customers and members of the media), and inspire their thinking in managing reputation.

Användarnas betyg av Reputation Management



Hitta liknande böcker
Boken Reputation Management finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.