Marknadens största urval
Snabb leverans

Representing Consumers

- Voices, Views and Visions

Om Representing Consumers

Challenges the prevailing orthodoxies within consumer research methodology by examining representation and constructions of "truth". The contributors to this text adopt a variety of theoretical approaches drawing on postmodernism, photography, literary theory, narratology and poetry.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415184144
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 416
  • Utgiven:
  • 24. september 1998
  • Mått:
  • 152x229x28 mm.
  • Vikt:
  • 770 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. december 2024

Beskrivning av Representing Consumers

Challenges the prevailing orthodoxies within consumer research methodology by examining representation and constructions of "truth". The contributors to this text adopt a variety of theoretical approaches drawing on postmodernism, photography, literary theory, narratology and poetry.

Användarnas betyg av Representing Consumers



Hitta liknande böcker
Boken Representing Consumers finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.