Marknadens största urval
Snabb leverans

REPOSITIONING: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis

Om REPOSITIONING: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis

Jack Trout's timely follow up to his landmark work, Positioning!

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780071635592
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 224
  • Utgiven:
  • 16. december 2009
  • Mått:
  • 149x224x21 mm.
  • Vikt:
  • 426 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 13. december 2024

Beskrivning av REPOSITIONING: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis

Jack Trout's timely follow up to his landmark work, Positioning!

Användarnas betyg av REPOSITIONING: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis



Hitta liknande böcker
Boken REPOSITIONING: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.