Marknadens största urval
Snabb leverans

Quantitative Analysis in Marketing Management

Om Quantitative Analysis in Marketing Management

This text brings together the key quantitative concepts and techniques which are central for the contemporary management of the marketing function. It also examines techniques drawn from other management disciplines, such as financial management.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780471964308
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 342
  • Utgiven:
  • 14. maj 1998
  • Mått:
  • 154x233x19 mm.
  • Vikt:
  • 510 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. december 2024

Beskrivning av Quantitative Analysis in Marketing Management

This text brings together the key quantitative concepts and techniques which are central for the contemporary management of the marketing function. It also examines techniques drawn from other management disciplines, such as financial management.

Användarnas betyg av Quantitative Analysis in Marketing Management



Hitta liknande böcker
Boken Quantitative Analysis in Marketing Management finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.