Marknadens största urval
Snabb leverans

Qualitative Research in Intelligence and Marketing

- The New Strategic Convergence

Om Qualitative Research in Intelligence and Marketing

Although competitive intelligence and contemporary marketing research evolved from different intellectual traditions, both are indebted to qualitative methods of research and analysis.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781567203660
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 264
  • Utgiven:
  • 30. oktober 2000
  • Mått:
  • 156x235x15 mm.
  • Vikt:
  • 595 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 19. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Qualitative Research in Intelligence and Marketing

Although competitive intelligence and contemporary marketing research evolved from different intellectual traditions, both are indebted to qualitative methods of research and analysis.

Användarnas betyg av Qualitative Research in Intelligence and Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Qualitative Research in Intelligence and Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.