Marknadens största urval
Snabb leverans

Public Relations, Branding and Authenticity

- Brand Communications in the Digital Age

Om Public Relations, Branding and Authenticity

Public Relations, Branding and Authenticity: Brand Communications in the Digital Age explores the role of PR and branding in society by considering the notion of authentic communications within the context of an emerging digital media environment.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032175188
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 196
  • Utgiven:
  • 30. september 2021
  • Mått:
  • 236x143x27 mm.
  • Vikt:
  • 304 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Public Relations, Branding and Authenticity

Public Relations, Branding and Authenticity: Brand Communications in the Digital Age explores the role of PR and branding in society by considering the notion of authentic communications within the context of an emerging digital media environment.

Användarnas betyg av Public Relations, Branding and Authenticity



Hitta liknande böcker
Boken Public Relations, Branding and Authenticity finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.