Marknadens största urval
Snabb leverans

Psychology of the Consumer and Its Development

- An Introduction

Om Psychology of the Consumer and Its Development

An unusually understandable survey of the forces or perception and feeling that determine the purchases we make; and the psychological needs that they fulfill. Research based throughout, it shows how ads use classical conditioning, harnessing psychological motivation to create image and sell products.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781461371588
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 362
  • Utgiven:
  • 23. oktober 2012
  • Utgåva:
  • 11999
  • Mått:
  • 155x235x20 mm.
  • Vikt:
  • 581 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 18. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Psychology of the Consumer and Its Development

An unusually understandable survey of the forces or perception and feeling that determine the purchases we make; and the psychological needs that they fulfill. Research based throughout, it shows how ads use classical conditioning, harnessing psychological motivation to create image and sell products.

Användarnas betyg av Psychology of the Consumer and Its Development



Hitta liknande böcker
Boken Psychology of the Consumer and Its Development finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.