Marknadens största urval
Snabb leverans

Provocateur

- Images of Women and Minorities in Advertising

Om Provocateur

This fourth edition offers an up-to-date, critical analysis of modern advertising, with a focus on race, gender, and sexuality. Featuring nearly 400 new images, this edition includes new scholarship in gender and ethnic studies, chapters on gay and lesbian marketing, an expanded chapter on race in advertising and violence in mass media, and more.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781442217201
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 252
  • Utgiven:
  • 1. oktober 2015
  • Utgåva:
  • Mått:
  • 263x189x22 mm.
  • Vikt:
  • 662 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 2. juni 2025

Beskrivning av Provocateur

This fourth edition offers an up-to-date, critical analysis of modern advertising, with a focus on race, gender, and sexuality. Featuring nearly 400 new images, this edition includes new scholarship in gender and ethnic studies, chapters on gay and lesbian marketing, an expanded chapter on race in advertising and violence in mass media, and more.

Användarnas betyg av Provocateur



Hitta liknande böcker
Boken Provocateur finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.