Marknadens största urval
Snabb leverans

Principles of Marketing

Om Principles of Marketing

An introduction to marketing from a European perspective, this work explains the fundamental concepts and theories of marketing and demonstrates their application through a wealth of examples, case studies and vignettes. It offers a media package including an online interactive study guide, a video lounge, integrated video case studies and more.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780273695592
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 1296
  • Utgiven:
  • 3. augusti 2006
  • Utgåva:
  • 4
  • Mått:
  • 266x198x54 mm.
  • Vikt:
  • 2300 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 3. december 2024

Beskrivning av Principles of Marketing

An introduction to marketing from a European perspective, this work explains the fundamental concepts and theories of marketing and demonstrates their application through a wealth of examples, case studies and vignettes. It offers a media package including an online interactive study guide, a video lounge, integrated video case studies and more.

Användarnas betyg av Principles of Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Principles of Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.