Marknadens största urval
Snabb leverans

Principles of Marketing for a Digital Age

Om Principles of Marketing for a Digital Age

From understanding markets, consumers and value to explaining the marketing mix and illustrating the roles of analytics, brand and customer experience today, this award-winning textbook introduces you to the essential concepts and tools for marketing in a digital age.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781529779790
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 496
  • Utgiven:
  • 27. december 2022
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 245x189x31 mm.
  • Vikt:
  • 1064 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 10. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Principles of Marketing for a Digital Age

From understanding markets, consumers and value to explaining the marketing mix and illustrating the roles of analytics, brand and customer experience today, this award-winning textbook introduces you to the essential concepts and tools for marketing in a digital age.

Användarnas betyg av Principles of Marketing for a Digital Age



Hitta liknande böcker
Boken Principles of Marketing for a Digital Age finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.