Marknadens största urval
Snabb leverans

Principles of Marketing

- A Value-Based Approach

Om Principles of Marketing

An engaging, introductory textbook designed to help students develop an understanding of the basic principles of marketing and how they can be applied in practical settings to create superior value for customers.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780230392700
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 428
  • Utgiven:
  • 19. november 2013
  • Mått:
  • 244x192x22 mm.
  • Vikt:
  • 824 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 8. september 2025

Beskrivning av Principles of Marketing

An engaging, introductory textbook designed to help students develop an understanding of the basic principles of marketing and how they can be applied in practical settings to create superior value for customers.

Användarnas betyg av Principles of Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Principles of Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.