Marknadens största urval
Snabb leverans

Principles of Advertising

- A Global Perspective, Second Edition

Om Principles of Advertising

This new edition updates this exceptional classroom resource, selected as one of Choice magazine's Outstanding Academic Titles for 1999. Presents an intergrated marketing approach that's essential for keeping up with the changing world of contemporary advertising.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780789022998
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 450
  • Utgiven:
  • 16. augusti 2005
  • Mått:
  • 152x212x33 mm.
  • Vikt:
  • 839 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 13. augusti 2025

Beskrivning av Principles of Advertising

This new edition updates this exceptional classroom resource, selected as one of Choice magazine's Outstanding Academic Titles for 1999. Presents an intergrated marketing approach that's essential for keeping up with the changing world of contemporary advertising.

Användarnas betyg av Principles of Advertising



Hitta liknande böcker
Boken Principles of Advertising finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.