Marknadens största urval
Snabb leverans

Practical Marketing Planning

Om Practical Marketing Planning

This workbook describes the principles and techniques of marketing. Part 1 discusses the principles and components of marketing, audits, research, targeting forecasting and communications. Part 2 provides a planning manual which guides the user through the production of a marketing plan.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780333679081
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 288
  • Utgiven:
  • 12. maj 1997
  • Mått:
  • 234x144x16 mm.
  • Vikt:
  • 436 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 7. oktober 2025

Beskrivning av Practical Marketing Planning

This workbook describes the principles and techniques of marketing. Part 1 discusses the principles and components of marketing, audits, research, targeting forecasting and communications. Part 2 provides a planning manual which guides the user through the production of a marketing plan.

Användarnas betyg av Practical Marketing Planning



Hitta liknande böcker
Boken Practical Marketing Planning finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.