Marknadens största urval
Snabb leverans

Power, Media, Culture

- A Critical View from the Political Economy of Communication

Om Power, Media, Culture

This book updates and revalidates critical political economy of communication approaches. It is destined to become a work of reference for those interested in delving into debates arising from the performance of traditional and new media, cultural and communication policy-making or sociocultural practices in the new digital landscape.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781137540072
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 220
  • Utgiven:
  • 7. juli 2015
  • Mått:
  • 223x146x20 mm.
  • Vikt:
  • 424 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 11. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Power, Media, Culture

This book updates and revalidates critical political economy of communication approaches. It is destined to become a work of reference for those interested in delving into debates arising from the performance of traditional and new media, cultural and communication policy-making or sociocultural practices in the new digital landscape.

Användarnas betyg av Power, Media, Culture



Hitta liknande böcker
Boken Power, Media, Culture finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.