Marknadens största urval
Snabb leverans

Postmodern Consumer Research

- The Study of Consumption as Text

Om Postmodern Consumer Research

Examines the philosophies and methods of consumer research both objectively and subjectively. This title presents philosophical concepts regarding the origin and content of knowledge relevant to consumer-behaviour phenomena.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780803947436
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 152
  • Utgiven:
  • 11. september 1992
  • Mått:
  • 216x140x9 mm.
  • Vikt:
  • 230 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Postmodern Consumer Research

Examines the philosophies and methods of consumer research both objectively and subjectively. This title presents philosophical concepts regarding the origin and content of knowledge relevant to consumer-behaviour phenomena.

Användarnas betyg av Postmodern Consumer Research



Hitta liknande böcker
Boken Postmodern Consumer Research finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.