Marknadens största urval
Snabb leverans

Postmodern Advertising in Japan - Seduction, Visual Culture, and the Tokyo Art Directors Club

Om Postmodern Advertising in Japan - Seduction, Visual Culture, and the Tokyo Art Directors Club

A major study of postmodern developments in Japanese advertising and art

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781611686548
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 280
  • Utgiven:
  • 6. januari 2015
  • Mått:
  • 179x256x18 mm.
  • Vikt:
  • 768 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 30. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Postmodern Advertising in Japan - Seduction, Visual Culture, and the Tokyo Art Directors Club

A major study of postmodern developments in Japanese advertising and art

Användarnas betyg av Postmodern Advertising in Japan - Seduction, Visual Culture, and the Tokyo Art Directors Club



Hitta liknande böcker
Boken Postmodern Advertising in Japan - Seduction, Visual Culture, and the Tokyo Art Directors Club finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.