Marknadens största urval
Snabb leverans

Pop Brands

- Branding, Popular Music, and Young People

Om Pop Brands

Addresses the integration of popular music culture, corporate branding, and young people's mediated cultural practices. This book is based on extensive ethnographic empirical research, drawing on participant observation, textual analysis and interviews with young people, musicians, marketers and other participants in the cultural industries.

Visa mer
  • Språk:
  • Okänt
  • ISBN:
  • 9781433105654
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 202
  • Utgiven:
  • 16. april 2010
  • Utgåva:
  • Mått:
  • 151x227x16 mm.
  • Vikt:
  • 326 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Pop Brands

Addresses the integration of popular music culture, corporate branding, and young people's mediated cultural practices. This book is based on extensive ethnographic empirical research, drawing on participant observation, textual analysis and interviews with young people, musicians, marketers and other participants in the cultural industries.

Användarnas betyg av Pop Brands



Hitta liknande böcker
Boken Pop Brands finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.