Marknadens största urval
Snabb leverans

Point of Sale

- Analyzing Media Retail

Om Point of Sale

Offers the first significant attempt to centre media retail as a vital component in the study of popular culture. This book brings together fifteen essays by media scholars that explore both the changes that foreground retail in a digital age and the history that has made retail a fundamental part of the culture industries.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780813595535
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 300
  • Utgiven:
  • 13. december 2019
  • Mått:
  • 152x229x25 mm.
  • Vikt:
  • 463 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Point of Sale

Offers the first significant attempt to centre media retail as a vital component in the study of popular culture. This book brings together fifteen essays by media scholars that explore both the changes that foreground retail in a digital age and the history that has made retail a fundamental part of the culture industries.

Användarnas betyg av Point of Sale



Hitta liknande böcker
Boken Point of Sale finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.