Marknadens största urval
Snabb leverans

Perspectives in Marketing, Innovation and Strategy

Perspectives in Marketing, Innovation and Strategy
Om Perspectives in Marketing, Innovation and Strategy

This book provides guidelines for pragmatic integration of new marketing tools and business strategies for managers, researchers and students to implement innovative strategies in various industries.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032574868
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 254
  • Utgiven:
  • 18. december 2024
  • Mått:
  • 156x234x0 mm.
  Fri leverans
Leveranstid: Kan förbeställas
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Perspectives in Marketing, Innovation and Strategy

This book provides guidelines for pragmatic integration of new marketing tools and business strategies for managers, researchers and students to implement innovative strategies in various industries.

Användarnas betyg av Perspectives in Marketing, Innovation and Strategy



Hitta liknande böcker
Boken Perspectives in Marketing, Innovation and Strategy finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.