Marknadens största urval
Snabb leverans

Otto Dix and Weimar Media Culture

Om Otto Dix and Weimar Media Culture

Otto Dix (1891-1969) was a leading figure of the Neue Sachlichkeit, or New Objectivity, movement in painting in 1920s Germany. This groundbreaking study analyses for the first time the relationship between Dix's verist-realist portrait paintings and the rapidly expanding mass media culture of the Weimar era that surrounded it.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781800791237
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 314
  • Utgiven:
  • 7. februari 2022
  • Utgåva:
  • Mått:
  • 152x229x0 mm.
  • Vikt:
  • 558 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 16. december 2024

Beskrivning av Otto Dix and Weimar Media Culture

Otto Dix (1891-1969) was a leading figure of the Neue Sachlichkeit, or New Objectivity, movement in painting in 1920s Germany. This groundbreaking study analyses for the first time the relationship between Dix's verist-realist portrait paintings and the rapidly expanding mass media culture of the Weimar era that surrounded it.

Användarnas betyg av Otto Dix and Weimar Media Culture



Hitta liknande böcker
Boken Otto Dix and Weimar Media Culture finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.