Marknadens största urval
Snabb leverans

Online Brand Communities

- Using the Social Web for Branding and Marketing

Om Online Brand Communities

This book presents and analyzes the concept of online brand communities, an emerging and exciting topic in marketing and eCommerce. On this basis, the book then presents a detailed analysis of online brand communities, examining the concept of virtual community with a specific focus on virtual brand communities.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783319796840
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 253
  • Utgiven:
  • 27. mars 2019
  • Utgåva:
  • 12016
  • Mått:
  • 155x235x0 mm.
  • Vikt:
  • 454 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Online Brand Communities

This book presents and analyzes the concept of online brand communities, an emerging and exciting topic in marketing and eCommerce. On this basis, the book then presents a detailed analysis of online brand communities, examining the concept of virtual community with a specific focus on virtual brand communities.

Användarnas betyg av Online Brand Communities



Hitta liknande böcker
Boken Online Brand Communities finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.