Marknadens största urval
Snabb leverans

Ogilvy on Advertising in the Digital Age

Om Ogilvy on Advertising in the Digital Age

An indispensible handbook for anyone who already works in advertising and a glimpse into the secrets of the world of advertising for outsiders, updated for the digital age.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781847960870
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 288
  • Utgiven:
  • 5. oktober 2017
  • Mått:
  • 196x250x26 mm.
  • Vikt:
  • 1236 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 2. december 2024

Beskrivning av Ogilvy on Advertising in the Digital Age

An indispensible handbook for anyone who already works in advertising and a glimpse into the secrets of the world of advertising for outsiders, updated for the digital age.

Användarnas betyg av Ogilvy on Advertising in the Digital Age



Hitta liknande böcker
Boken Ogilvy on Advertising in the Digital Age finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.