Marknadens största urval
Snabb leverans

Obtaining Value from Big Data for Service Systems, Volume I

- Big Data Management

del av ISSN-serien

Om Obtaining Value from Big Data for Service Systems, Volume I

Focuses on the role of big data in service delivery systems. The book discusses the definition and orientation to big data, applications of it in service delivery systems, how to obtain results that can affect/enhance service delivery, and how to build an effective big data organization.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781949443554
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 136
  • Utgiven:
  • 30. maj 2019
  • Utgåva:
  • 2
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Obtaining Value from Big Data for Service Systems, Volume I

Focuses on the role of big data in service delivery systems. The book discusses the definition and orientation to big data, applications of it in service delivery systems, how to obtain results that can affect/enhance service delivery, and how to build an effective big data organization.

Användarnas betyg av Obtaining Value from Big Data for Service Systems, Volume I



Hitta liknande böcker
Boken Obtaining Value from Big Data for Service Systems, Volume I finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.