Marknadens största urval
Snabb leverans

New Media and Visual Communication in Social Networks

av KIR
Om New Media and Visual Communication in Social Networks

Examines communication strategies in the context of social media and new digital media platforms and explores the effects of visual communication on social networks, visual identity, television, magazines, newspapers, and more. The book highlights a range of topics, including consumer behaviour, visual identity, and digital pollution.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781799810414
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 320
  • Utgiven:
  • 30. augusti 2019
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 18. december 2024

Beskrivning av New Media and Visual Communication in Social Networks

Examines communication strategies in the context of social media and new digital media platforms and explores the effects of visual communication on social networks, visual identity, television, magazines, newspapers, and more. The book highlights a range of topics, including consumer behaviour, visual identity, and digital pollution.

Användarnas betyg av New Media and Visual Communication in Social Networks



Hitta liknande böcker
Boken New Media and Visual Communication in Social Networks finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.