Marknadens största urval
Snabb leverans

New Global Marketing

- Local Adaptation for Sustainability and Profit

Om New Global Marketing

Discusses the ways that marketing managers can assess the potential for global expansion and help their firms capitalize on opportunities. The book explores which companies and products should expand internationally, what countries offer the best opportunities, and which marketing plan will lead each product or company to success.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781516527076
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 578
  • Utgiven:
  • 27. december 2017
  • Utgåva:
  • 2
  • Vikt:
  • 525 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 30. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av New Global Marketing

Discusses the ways that marketing managers can assess the potential for global expansion and help their firms capitalize on opportunities. The book explores which companies and products should expand internationally, what countries offer the best opportunities, and which marketing plan will lead each product or company to success.

Användarnas betyg av New Global Marketing



Hitta liknande böcker
Boken New Global Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.