Marknadens största urval
Snabb leverans

Multichannel Management

- A Normative Model Towards Optimality

Om Multichannel Management

A company operating various sales channels, such as the Internet and a traditional shop, inevitably faces a tricky coordination problem. As prevalent approaches often do not lead to a satisfying solution, the author suggests a normative model to offer directions for the optimal channel coordination.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783631594452
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 204
  • Utgiven:
  • 31. oktober 2009
  • Utgåva:
  • Mått:
  • 279x155x17 mm.
  • Vikt:
  • 430 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Multichannel Management

A company operating various sales channels, such as the Internet and a traditional shop, inevitably faces a tricky coordination problem. As prevalent approaches often do not lead to a satisfying solution, the author suggests a normative model to offer directions for the optimal channel coordination.

Användarnas betyg av Multichannel Management



Hitta liknande böcker
Boken Multichannel Management finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.