Marknadens största urval
Snabb leverans

Mediating the Vote

- The Changing Media Landscape in U.S. Presidential Campaigns

Om Mediating the Vote

Explores a number of questions about media use and its relation to democratic engagement, analyzing the effects of communication forms on the 2004 presidential elections. This book contributes to an important goal in political communication studies creating an integrated, and precise picture of how media affects democratic engagement.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780742541436
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 186
  • Utgiven:
  • 1. december 2006
  • Mått:
  • 161x240x19 mm.
  • Vikt:
  • 417 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 19. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Mediating the Vote

Explores a number of questions about media use and its relation to democratic engagement, analyzing the effects of communication forms on the 2004 presidential elections. This book contributes to an important goal in political communication studies creating an integrated, and precise picture of how media affects democratic engagement.

Användarnas betyg av Mediating the Vote



Hitta liknande böcker
Boken Mediating the Vote finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.