Marknadens största urval
Snabb leverans

Media Theory in Japan

Om Media Theory in Japan

Providing an overview of Japanese media theory from the 1910s to the present, this volume introduces English-language readers to Japan's rich body of theoretical and conceptual work on media for the first time, challenging media theory's Eurocentric formation and perspective and redefining its location and practice.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780822363262
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 277
  • Utgiven:
  • 22. mars 2017
  • Mått:
  • 229x154x26 mm.
  • Vikt:
  • 638 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 17. september 2025

Beskrivning av Media Theory in Japan

Providing an overview of Japanese media theory from the 1910s to the present, this volume introduces English-language readers to Japan's rich body of theoretical and conceptual work on media for the first time, challenging media theory's Eurocentric formation and perspective and redefining its location and practice.

Användarnas betyg av Media Theory in Japan



Hitta liknande böcker
Boken Media Theory in Japan finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.