Marknadens största urval
Snabb leverans

Media Sociology

Om Media Sociology

David Barrat gives a clear account of how and why sociologists have studied the media. He looks at the arguments about the effects of different media on their audiences, and the impact of new technologies such as satellite and cable TV.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415051101
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 144
  • Utgiven:
  • 15. maj 1986
  • Mått:
  • 135x199x8 mm.
  • Vikt:
  • 164 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. december 2024

Beskrivning av Media Sociology

David Barrat gives a clear account of how and why sociologists have studied the media. He looks at the arguments about the effects of different media on their audiences, and the impact of new technologies such as satellite and cable TV.

Användarnas betyg av Media Sociology



Hitta liknande böcker
Boken Media Sociology finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.