Marknadens största urval
Snabb leverans

Media Semiotics

- An Introduction

Om Media Semiotics

Using examples such as "Big Brother" and "Billy Elliot", Bignell offers a comprehensive, intelligent and readable introduction into the critical approach in contemporary media studies. This second edition includes sections on men's style magazines, docusoaps and "reality TV".

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780719062056
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 256
  • Utgiven:
  • 4. april 2002
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 136x215x21 mm.
  • Vikt:
  • 344 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 4. december 2024

Beskrivning av Media Semiotics

Using examples such as "Big Brother" and "Billy Elliot", Bignell offers a comprehensive, intelligent and readable introduction into the critical approach in contemporary media studies. This second edition includes sections on men's style magazines, docusoaps and "reality TV".

Användarnas betyg av Media Semiotics



Hitta liknande böcker
Boken Media Semiotics finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.