Marknadens största urval
Snabb leverans

Media Audiences

- Effects, Users, Institutions, and Power

Om Media Audiences

Media Audiences: Effects, Users, Institutions, and Power 2nd Edition explores the concept of media audiences from four broad perspectives: as "victims" of mass media, as market constructions & commodities, as users of media, and as producers & subcultures of mass media.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781506397405
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 368
  • Utgiven:
  • 11. maj 2020
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 231x185x19 mm.
  • Vikt:
  • 678 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Media Audiences

Media Audiences: Effects, Users, Institutions, and Power 2nd Edition explores the concept of media audiences from four broad perspectives: as "victims" of mass media, as market constructions & commodities, as users of media, and as producers & subcultures of mass media.

Användarnas betyg av Media Audiences



Hitta liknande böcker
Boken Media Audiences finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.